whilizias

Detta är Kennel Whilizias valpblogg. Vi föder upp Irish Softcoated Wheaten Terrier och vi strävar efter att få fram sunda, mentalt bra och rastypiska wheaten terrier.

R-kullen

Publicerad 2011-11-21 11:51:44 i Allmänt

Nu är Kita hemma hos oss sedan en tid tillbaka, rund och go är hon, så det ska bli väldigt spännande att se vad som gömmer sig därinne. Idag är hon på dygn 56 och min erfarenhet är att mina wheatentikar sällan går längre än max 61 dygn, så om Kita håller sig till det "normala" så borde valparna vara ute på lördag eller tidigare, vi får se vad som händer. Spännande är det iaf =)
Ella som också är parad, visar inga tecken på dräktighet, så med tanke på att planen inte var två kullar nu, så är jag lättad för detta och hoppas att Ella får vänta på sina valpar till nästa löp fram i vår.


Kita med fläta i luggen.


Tjockkita! =)



För mer info: e-post [email protected] tele:0585-44497 eller 070-5312313

/Eva-Lena

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-21 16:18:44

Åh mammas tjocka tjeja.



Vad vi saknar henne här hemma, fast det är ganska fullt ös här ha ha.

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2011-11-21 16:52:06

Ja, det förstår jag att ni saknar henne, så himla go =) och vem kan det vara som står för fullt ös hos er, inte Gösta va? Måste vara mopsen =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva-Lena Jensen

Kennel Whilizias ligger i Hasselfors i Örebro län. Vårt mål är att föda upp rastypiska Irish Softcoated Wheaten Terrier som är sunda i kropp och knopp.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela