whilizias

Detta är Kennel Whilizias valpblogg. Vi föder upp Irish Softcoated Wheaten Terrier och vi strävar efter att få fram sunda, mentalt bra och rastypiska wheaten terrier.

Ella är parad

Publicerad 2009-11-01 12:11:07 i Allmänt


Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen. Ella är parad för ca 3 veckor sedan med Ossian, så nu är det bara att vänta och se.  Jag ska försöka ultraljuda v 46, så får vi se om där är några bebbar. Om det blir bäbbar så beräknas de födas  v. 51 med leverans v. 6.
Vi har haft lite strul med den vanliga hemsidan (www.whilizias.se), men den är på G snart, tyvärr utan de utlovade uppdateringarna. Jag måste skärpa till mig och försöka få tag på någon som kan lära mig att uppdatera själv, då hoppas jag det blir lite oftare.


När man går in från på bloggen via en länk, så uppdateras inte alltid bloggen, så tryck på uppdatera för att ev. få lite nyare information.


Ossian

Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva-Lena Jensen

Kennel Whilizias ligger i Hasselfors i Örebro län. Vårt mål är att föda upp rastypiska Irish Softcoated Wheaten Terrier som är sunda i kropp och knopp.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela