whilizias

Detta är Kennel Whilizias valpblogg. Vi föder upp Irish Softcoated Wheaten Terrier och vi strävar efter att få fram sunda, mentalt bra och rastypiska wheaten terrier.

8 veckor idag

Publicerad 2010-11-30 17:19:27 i Allmänt



Idag blir valparna 8 veckor, tänk vad fort 8 veckor går, åldersmässigt är de klara för leverans, men eftersom vi ska till veterinären först på fredag så är de klara att åka då.

Som läget är nu så är det bara 3 som har nya hem att åka till i helgen (blå, grå och rosa), jag har ännu inte bestämt vilken jag ska behålla, kanske den gröna hanen eller den Lila tiken, så beroende på vilken jag bestämmer mig för så kan det finnas 3 tikar kvar att tinga, eller 1 hane och 2 tikar (Röd och Gul), rörigt är det :-)
Idag blir det mest närbilder och en film som också är ganska närgången :-) Ni får ursäkta att den är lite skakig, men det är inte lätt att filma samtidigt som valparna drar i snöret som sitter i kameran ;-) sen är det heller inte lätt att hänga med och filma, det går undan i svängarna nu.

tele: 0585-44497 e-post: [email protected] hemsida: http://www.123minsida.se/WHILIZIAS



Poserar :-) Bakersta raden: Grön, Grå Längst fram: Röd, Gul, Lila


Bröderna bus


Blå


Grå


Grön


Gul


Lila


Röd


Rosa



Eva-Lena

Kommentarer

Postat av: Lill Wenche

Publicerad 2010-11-30 19:05:26

Så fine valpene er!

Hvordan i allværdens navn får du de til å sitte samla, så pent???? Håper du finner nye hjem til de, fort. Slik at de får komme ut i den vide verden å lære masse nytt...:O)

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2010-11-30 20:36:58

Ja du! :-) jag vet faktiskt inte, för det var dottern som tog bilden. Det är ofta de sitter och tittar när kameran kommer fram, tror de tycker blixten är intressant, men har aldrig sett dem sitta så tätt förut :-)

Tack! Jag hoppas också de får komma till trevliga familjer och upptäcka värden snart.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva-Lena Jensen

Kennel Whilizias ligger i Hasselfors i Örebro län. Vårt mål är att föda upp rastypiska Irish Softcoated Wheaten Terrier som är sunda i kropp och knopp.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela