whilizias

Detta är Kennel Whilizias valpblogg. Vi föder upp Irish Softcoated Wheaten Terrier och vi strävar efter att få fram sunda, mentalt bra och rastypiska wheaten terrier.

6,5 veckor

Publicerad 2010-05-12 16:42:18 i Allmänt


Här kommer lite vanliga bilder efter att valparna blivit klippta :-)

1 hane finns fortfarande kvar att tinga, leverans är v 21 och alla valpar har den amerikanska/tjocka pälsvarianten precis som sina båda föräldrar, vi har en hemsida som inte blivit uppdaterad på länge men lite finns info om kenneln finns där www.whilizias.se
Vid intresse, ring 0585-44497 eller maila på min tillfälliga [email protected], den vanliga fasta mailen kennel.whilizias@telia har jag bara i min virusdrabbade dator.


Lite osäker, men jag tror att detta är blå


Orange som gärna leker med och bär omkring  leksaker


Svart gosse


Grön


blå


röd


orange


rosa


orange överst, rosa i underläge :-)


blå och röd


Inca och rosa, orange och blå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva-Lena Jensen

Kennel Whilizias ligger i Hasselfors i Örebro län. Vårt mål är att föda upp rastypiska Irish Softcoated Wheaten Terrier som är sunda i kropp och knopp.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela