whilizias

Detta är Kennel Whilizias valpblogg. Vi föder upp Irish Softcoated Wheaten Terrier och vi strävar efter att få fram sunda, mentalt bra och rastypiska wheaten terrier.

Nio veckor

Publicerad 2010-12-10 19:39:49 i Allmänt



Nu har valparna passerat nio veckor. Och allt löper på som vanligt, alla mår bra och är goa, sociala och väldigt sällskapssjuka, det märks att det är dags för alla att få egna hem.

Nu har jag ändrat mig igen, jag är nog lite snurrig ;-) Jag har bestämt mig för att den Lila tiken och Gröna hanen behöver halvfodervärdar, jag kan inte bestämma mig vilken som jag vill ha kvar med bibehållen avelsrätt så det får bli båda. Om ni är intresserad och undrar över hur detta fungerar så ring eller maila, man betalar i vilket fall som helst halva priset. De två tikarna (Gul, Röd) vill ha nya hem, de har lindrigt underbett och har därför ett prisavdrag på 1000kr. De är båda bortsett från underbettet väldigt välbyggda och fina tikar, och de kommer fungera utmärkt som sällskap och vad man nu tänkt göra med sin hund, det ända bettfelet hindrar är utställning och avel.

Hör av er vid intresse av någon av valparna.

Eva-Lena 0585-44497 [email protected] Hemsida: http://www.123minsida.se/WHILIZIAS




Grön Hane (söker nytt hem hos halvfoder-värd)



Gul tik (söker nytt hem)



Röd tik 



Lila tik (söker nytt hem hos halvfoder-värd)




Eva-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva-Lena Jensen

Kennel Whilizias ligger i Hasselfors i Örebro län. Vårt mål är att föda upp rastypiska Irish Softcoated Wheaten Terrier som är sunda i kropp och knopp.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela